21 Kasım 2011 Pazartesi

2011'in kazandırdığı...

Neden bir blog? Benim neyim eksikten yola çıkarak tabii ki. Hakikaten benim neyim eksik, herkes bir blog sahibi dedim ve olabilecek en klasik blog uygulamasında karar kıldım. Yaptığım en iyi şey olduğundan değil ama yapması en zevkli şey olduğundan, yemek tarifleri. Gayet yaratıcılıktan uzak, bari biraz zorlayıcı olsun dedim. Hiç denemediğim 100 yemek tarifini yapayım. Bunu da tek başıma yapmayayım dedim, bir grup deli arkadaşımla yapayım. İşte, öyleydi böyleydi derken ilk yemek tarifini uygulamak için buluştuk. Bundan sonrasında belirli zamanlarda buluşup tarifleri uygulayacak, buradan da yayınlayacağız. Belki çok tutar. :) Kendi adıma tutsun ya da tutmasın 2011 yılının neredeyse en yüz güldüren konusu bu oldu. Hani bana hani bana mutfak ekibim, haydi bakalım başlıyoruz...

1 yorum:

  1. Ne güzel fikir bu, o yüzden hepimiz atladık .
    Ama umarım bu 100 tarif sonunda da hepimiz güzel kalırız:)

    YanıtlaSil